Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Pozycjonowanie stron

Jeśli chcesz aby Twoja strona znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania, zaufaj profesjonalistom. Przeprowadzamy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych poprzedzone audytem SEO. Możesz cały czas monitorować pozycję Twojej strony i przekonać się o tym, że jest ona w dobrych rękach. Inwestujesz swoje środki tylko i wyłącznie w efekt naszej pracy. Wykonujemy pozycjonowanie stron profesjonalnie i tanio, dostosowując naszą ofertę do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Precyzyjnie dobieramy frazy kluczowe, dzięki czemu Twoja strona znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google. Bierzemy pod uwagę zarówno ofertę firmy, jak i oczekiwania docelowej grupy klientów oraz działania konkurencji. Wybieramy tylko te słowa kluczowe, o które najczęściej pytają odbiorcy. Takie podejście przyczynia się do znacznego wzrostu ruchu na Twojej stronie internetowej. W ten sposób Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna, a także umacnia swoją pozycję na rynku. Zależy nam na Twoim sukcesie, więc sprawdź jak wiele możemy dla Ciebie zrobić.

W ciągu miesiąca z najpopularniejszej wyszukiwarki Google korzysta w Polsce 20 mln użytkowników. Każdy z nich poszukuje różnych informacji, produktów czy usług. Każdemu z nich wyświetlają się miliony stron z potrzebnymi informacjami, ale większość z przegląda tylko te strony, które pojawiają się jako pierwsze.


HASŁO SEO w praktyce

Bardzo popularne hasło SEO to nic innego, jak pozycjonowanie stron Wrocław oferuje tego rodzaju usługi wszystkim posiadaczom stron internetowych. Profesjonalne pozycjonowanie obejmuje optymalizację kodu strony internetowej, aby był lepiej "czytany" przez algorytmy Google'a. Bardzo często wyszukiwarki niżej oceniają strony, które nie posiadają wersji mobilnej, stąd też pojawia się konieczność przystosowania strony internetowej do urządzeń mobilnych. Ważne są również treści zamieszczane na stronie internetowej, które powinny być wolne od treści powielanych (algorytm Google'a może je uznać za spam, co dodatkowo wpłynie na niższą pozycję w wynikach wyszukiwania). Warto poprawić szybkość ładowania stron, a w publikowanych treściach umieścić w sposób naturalny słowa kluczowe. Dla algorytmów wyszukiwarki istotna jest także reputacja strony, stąd tak ważne stają się różnego rodzaju przekierowania z innych stron internetowych na stronę klienta.